Εσύ τι πρωινό τρως?

Tο πρωινό είναι πλέον το αγαπημένο μου γεύμα. Μου δίνει ενέργεια και δύναμη για να βάλω τα αθλητικά μου το πρωί και να κάνω την πρωινή μου γυμναστική όταν δεν εργάζομαι και να είμαι αποδοτική στην δουλειά μου το πρωί.

Εσύ πως ξεκινάς την μέρα σου? Τρως ένα καλό πρωινό που θα σε ξυπνήσει και θα σου δώσει ενέργεια ?

Μια από τις αγαπημένες μου τροφές είναι το γιαούρτι.

Ένα κυπελλάκι γιαούρτι έχει 14 γραμμάρια πρωτεΐνης και προσθέτοντας σπόρους, ξηρούς καρπούς και δημητριακά αυξάνω ακόμη περισσότερο τα επίπεδα πρωτεΐνης.

Το γιαούρτι αποτελεί πλούσια πηγή ασβεστίου,μαγνησίου, καλίου και φωσφόρου ,περιέχει βιταμίνες Β12,Β1,Α και D.

Τα βακτήρια του γιαουρτιού έχει αποδειχτεί ότι συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου και η κατανάλωσή του μειώνει την χοληστερίνη.

Να 10 υπέροχοι τρόποι-συνδυασμοί να το καταναλώσεις .

  • γιαούρτι με ακτινίδιο και μπανάνα
  • γιαούρτι με granola,φράουλες και μύρτιλα
  • γιαούρτι με πεπόνι και κολοκυθόσπορους
  • smoothie με γιαούρτι και κατεψυγμένα berries
  • γιαούρτι με βερίκοκο και κανέλα
  • γιαούρτι με σπόρους chia και δημητριακά
  • γιαούρτι με καρύδια και μέλι
  • γιαούρτι με κεράσια και δυο σταγόνες υγρή βανίλια.

Εσύ θα αντισταθείς?

LiVe pilates

Ιπποκράτους 154,Αθήνα.

τηλ:2112129503

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *